vineri, 10 august 2018

Mini gogosi ( Bulgarasi de aur )

Buna ziua dragii mei, astazi va prezint un desert specific arabesc, o delicatesa pe care o mananc cu mare drag atunci cand merg in vacante in Israel. Acolo am mancat pentru prima oara acest desert, la restaurantul "Batranul si marea" ( Old man and sea ) de la Yaffo. Va recomand cu incredere acest restaurant, au mancare foarte buna iar ospatarii sunt amabili. 






Pana te hotarasti ce mananci si pana comanzi, incep sa apara pe masa ta numeroase boluri cu tot felul de combinatii de salate de nu mai stii de tine. Gustoase toate. Cum termini un bol, ospatarul iti aduce altul in loc, fara sa ii spui. Si ghiciti ce? Toate sunt din partea casei. Si uite asa tot mancand salate parca te saturi si mai ca nu iti mai vine sa mananci ce ai comandat. 

 





Iar la final, dupa ce ai terminat de mancat, colac peste pupaza primesti un bol mic cu niste gogosele senzationale... ehe... ai manca intr-una... 
Si uite asa mi-am zis sa fac si eu asemenea gogosele. Desigur ca nu mi-au iesit la gust exact precum cele de la restaurant insa va pot spune ca au fost atat de bune incat imi venea sa mananc intr-una. 

























Ingredientele si modul de preparare le gasiti in filmuletul de mai jos:

https://www.youtube.com/watch?
v=JabGRVoEPHI

Ne gasiti si pe facebook:
https://www.facebook.com/BubuCuisine

Si daca va plac retetele noastre nu uitati sa ne dati Like/ Subscribe pe pagina noastra de Youtube.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu