miercuri, 7 decembrie 2022

Lumanare fulgi

 















Un comentariu:

  1. Pentru a face laminarea fulgilor pentru decor de iarna, am urmat urmatorii pasi:

    Am strans fulgii de zapada din gradina sau din zona in care erau cazuti.

    Am spalat fulgii cu apa calda si am lasat sa se usuce pe o folie de plastic sau pe o folie de aluminiu.

    Dupa ce s-au uscat, am luat o oala mare si am umplut-o cu apa calda si apoi am adaugat un amestec de 2 linguri de amidon si 1 lingura de apa rece.

    Am amestecat bine solutia astfel incat sa se dizolve amidonul si apoi am adaugat fulgii in oala si am lasat sa se inmoaie pentru aproximativ 10 minute.

    Dupa ce s-au inmuiat, am scos fulgii din oala si i-am asezat pe o folie de plastic sau pe o folie de aluminiu pentru a se usca.

    Dupa ce s-au uscat, am luat un spray cu laminare si am pulverizat fulgii pana s-au acoperit complet.

    Am lasat fulgii sa se usuce pentru aproximativ o ora si apoi i-am folosit pentru decoratiunile de iarna.

    Acest proces de laminare ajuta la protejarea fulgilor de zapada si le confera un aspect stralucitor si elegant, perfect pentru decoratiunile de iarna. Am descris la mine pe blog, mai multe detalii pot fi gasite pe Fii-Modern.com

    RăspundețiȘtergere