miercuri, 19 iulie 2017

Chec cu cirese


















In aceasta seara va voi prezenta o reteta delicioasa de chec cu cirese. Am cumparat cateva cirese de pofta ( bebele din burtica vroia ciresele. Erau atat de mari si carnoase ). Si mi-au mai ramas cateva. Si pentru ca nu am vrut sa le las sa se strice, m-am gandit sa le integrez intr-un chec. Asa am si facut. Iar rezultatul a fost pe masura. Haideti deci sa va prezint reteta.

Ingrediente
- 200 g faina
- 200 g zahar
- 5 oua
- 4 linguri unt / ulei
- 2 plicuri zahar vanilat
- 1 lingurita praf copt
- 1-2 linguri cacao
- un praf de sare
- zahar pudra pentru pudrat

Mod de preparare
Vom preincalzi cuptorul. Separam albusurile de galbenusuri si le mixam impreuna cu zaharul, zaharul vanilat si sarea. 
Separat, cu ajutorul unei spatule, amestecam galbenusurile cu unt ( sau ulei ) si le incorporam peste albusuri. 
Cernem faina de 3 ori ( pentru a iesi compozitia mai pufoasa), o amestecam cu praful de copt si o adaugam treptat peste oua. 
Ungem tava de copt cu unt, o tapetam cu faina si punem ciresele ( dupa ce i-am scos samburii ). Turnam in tava jumatate din compozitie urmand ca in cealalta jumatate sa punem cacaoa, sa amestecam bine si sa o turnam in tava. 
Introducem apoi tava in cuptorul preincalzit, 40 min ( sau pana trece testul scobitorii). Lasam apoi la racit, scoatem din tava si pudram cu zahar pudra.

Dupa gust, se poate servi cu inghetata, lapte sau ciocolata calda.

Pofta buna!

De asemenea, daca doriti, puteti cumpara de la noi checul gata facut. Pentru detalii va rugam sa ne scrieti pe adresa de e-mail: cohavit88@yahoo.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu